ن والقلم

ن القلم و ما یسطرون....

ن والقلم

ن القلم و ما یسطرون....

یکی همیشه هست

سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۴ ق.ظ

یکی همیشه هست که عاشق منه نگام که میکنه پلک نمیزنه*******

تنهاست خودش ولی تنهام نمیذاره*************************

دریا که چیزی نیست عجب دلی داره*************************

با گریه هام میاد غمامو حل کنه****************************

نزدیک میشه تا منو بغل کنه*******************************

از آسمون شب خیلی پایین تره درو که وا کنم خدا پشت دره**********

چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بد شدم****

هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره****

چشمامو بستم از کنارش رد شدم**************************

چشماشو بسته تا نبینه بد شدم***************************

هر کاری میکنم ازم نمیگذره*******************************

حسی که بین ماست از عشق بیشتره***********************

نامهربونی با دلم نمیکنه به هیچ قیمتی ولم نمیکنه***************

یه قطره اشکمو که میدرخشه باز بهونه میکنه منو ببخشه باز*********

چشمامو بستم از کنارش رد شدم چشماشو بسته تا نبینه بد شدم****

هر کاری میکنم ازم نمیگذره حسی که بین ماست از عشق بیشتره****

چشمامو بستم از کنارش رد شدم***************************

چشماشو بسته تا نبینه بد شدم****************************

هر کاری میکنم ازم نمیگذره********************************

حسی که بین ماست از عشق بیشتره************************

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۱
پرنده مهاجر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی